اخبار بازی

فروش 5 میلیون Battle Pass در روز اول فصل سوم بازی Fortnite

فروش 5 میلیون Battle Pass در روز اول فصل سوم بازی Fortnite

وی جی مگ: بدون شک می‌توان گفت که بازی Fortnite این روز‌ها محبوب‌ترین بازی دنیا است. این موفقیت به خاطر طراحی بسیار خوب و البته پشتیبانی عالی Epic Games به وجود آمده است. حالا به نظر می‌رسد که فصل سوم بازی Fortnite با فروش Battle Pass به سطح جدیدی از موفقیت دست پیدا کرده.

به گزارش وی جی مگ، مایکل پکتر تحلیلگر معروف صنعت بازی امروز فاش کرد که Battle Pass برای فصل سوم بازی Fortnite بیش از 5 میلیون فروش داشته است. با توجه به قیمت 10 دلاری هر Battle Pass آنها در یک روز فروش 50 میلیون دلاری را تجربه کردند. به نظر شیوه کسب و کار Epic بهترین نوع پیاده‌سازی پرداخت درون برنامه‌ای در یک بازی بوده است.

پکتر در این مورد گفت:«پیاده‌سازی این سیستم توسط Epic بسیار هوشمندانه است. گیمر‌ها می‌بینند که فردی یک Skin که بسیار سخت به دست می‌آید را استفاده می‌کند. به همین راحتی تعداد بیشتری نسبت به خرید Battle Pass قانع می‌شوند. آنها دوازده هفته پیش فروش 5 میلیونی Battle Pass را رسما به من اعلام کردند. 50 میلیون در یک روز؟ این یک مدل کسب و کار بسیار عالی است. به نظرم بسیاری از ناشر‌ها به زودی از این مدل پیروی خواهند کرد و دیگر کسی هم در مورد Pay-To-Win شدن ناراضی نخواهد بود.» نظر شما در مورد Battle Pass چیست؟

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =