اخبار بازی

فروش 50 هزار نسخه از Hellblade روی Xbox One

فروش 50 هزار نسخه از Hellblade روی Xbox One

وی جی مگ: استودیو Ninja Theory از فروش 50 هزار نسخه از Hellblade روی Xbox One خبر داد. عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice که پیش از این برای دو پلتفرم PC و PS4 عرضه شده بود سرانجام مدتی پیش برای دارندگان کنسول Xbox One نیز منتشر شد تا پلیرهای این کنسول نیز بتوانند داستان عمیق شخصیت بیمار ذهنی این عنوان را تجربه نمایند. به نظر می‌رسد این بازی توانسته آغاز بسیار مطلوبی روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، Ninja Theory در توییتر خود اعلام کرد در مدت زمان یک هفته‌ای که از عرضه Hellblade روی Xbox One می‌گذرد، فروش عنوان مذکور روی کنسول مایکروسافت از 50 هزار نسخه عبور کرده است. در ازای این امر، استودیو Ninja Theory مبلغی معادل 25 هزار دلار از سود به دست آمده فروش این بازی روی کنسول XBOX ONE را به مرکز درمانی بیماران ذهنی و روانی آمریکا اهدا خواهد کرد. سازمانی غیرانتفاعی که از افرادی که از مشکلات روانی مختلف رنج می‌برند پشتیبانی و مراقبت می‌کند.

سازندگان Hellblade: Senua’s Sacrifice توضیح دادند اگرچه بازی به فروش مدنظر آن‌ها یعنی میزان 100 هزار نسخه‌ای نرسیده تا بتوانند 50 هزار دلار را به سازمان اشاره شده کمک کنند، اما این استودیو وعده داد هر زمان که بازی به فروش 100 هزار واحدی دست پیدا کند، باقی مبلغ مشخص شده را هم به این مرکز درمانی اهدا خواهند کرد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − یک =