اخبار بازی

فروش 7.6 میلیون نسخه از Horizon Zero Dawn در سال اول

وی جی مگ: یک سال از عرضه Horizon Zero Dawn گذشات و سونی به همین واسطه آمار فروش انحصاری موفق خود را اعلام کرده. این کمپانی موفق به فروش 7.6 میلیون نسخه از Horizon Zero Dawn در سال اول انتشار به صورت جهانی شده. آمار این بازی به قدری خوب بوده که سونی اعلام کرده Horizon تبدیل به موفق‌ترین بازی عنوان جدید آنها روی PS4 شده.

به گزارش وی جی مگ، شان لیدن از استودیو‌های جهانی سونی در همین راستا صبحت کرده و توضیح داده که Horizon Zero Dawn و بسته قابل دانلود آن یعنی The Frozen Wilds هر دو عملکرد موفقی را در جذب گیمرها داشته و استودیو Guerrilla به دستاورد مهمی رسیده. دستاوردی که ترکیبی از داستان، گیم‌پلی و جلوه‌های بصری قدرتمند بوده و نهایتا به فروش بسیار خوبی منتهی شده.

از سوی دیگر هرمن هالست موسس استودیو Guerrilla Games نیز در این زمینه صحبت کرده و اعلام داشته که در ساخت این تجربه لذت بسیاری برده و خوشحال است که نهایتا همراه با تیمش موفق به خلق اثری شده‌اند که بسیاری از گیمرها نسبت به آن نظر مثبتی داشته‌اند. با توجه به آمار فروش و نگاه مثبت منتقدها به Horizon Zero Dawn می‌توان انتظار داشت که در همین نسل شاهد معرفی و عرضه نسخه دوم آن باشیم. اثری که داستان آن همچنان ادامه دارد و مطمئنا پتانسیل‌های بیشتری را در آینده از خود به نمایش در می‌آورد.

فروش 7.6 میلیون نسخه از Horizon Zero Dawn در سال اول

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − هفده =