اخبار بازی

فروش Doom 2 روی دیسک فلاپی!

فروش Doom 2 روی دیسک فلاپی!

شما حاضر هستید برای داشتن یک بازی که قسمتی از کلکسیون یکی از افراد تاثیر‌گذار صنعت بازی است، بپردازید؟ باید اشاره کرد که خود بازی نیز قسمتی بزرگ از تاریخ صنعت بازی بوده.

هر چه قدر که قیمت باشد، John Romero قصد دارد فلاپی دیسک شخصی خود از بازی DOOM 2 را طی یک حراج به فروش برساند. Romero به تازگی این بازی را که در 5 دیسک فلاپی ذخیره شده را در وب‌سایت Ebay به فروش گذاشته. قیمت شروع برای این حراج 10 دلار بود.

تا به این لحظه قیمت مورد نظر برای خرید به 850 دلار رسیده است! مطمئن باشید که قیمت بعد از این نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بر اساس توضیحات Romero سلامت دیسک‌ها مورد تایید است و گرچه برخی مشکلات فیزیکی نیز وجود دارد. همچنین او قول داده است که دیسک‌ها را برای فردی که برنده حراج شد، امضا کند. (البته اگر خریدار به اینکار علاقه داشته باشد.)

این حراج محدودیت زمانی دارد و به زودی مشخص می‌شود که چه شخصی و با چه مقدار پولی دست به خرید این آیتم بسیار نایاب خواهد زد.

منبع

برچسب‌هاdoom 2 id Software id tech pc
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + پانزده =

  • ای جااانم عاشق این کارام! واقعا حس فلاپی دست گرفتن و نصب بازی ها از روی فلاپی یکی از اون حسای ناب و فوق العاده هست که من و امثال من باهاش کلی خاطره و روزگار سپری کردیم ..
    کجایی اون زماااان که با گرافیکای پیکسلی و ناز و پر جذبه گیمای داس و کمودر 64 و آمیگا 500 و آتاریو میکرو و .. بازی میزدیم و کیف دنیارو میبردیم.. 😐 😥 🙁
    ای بسوزد پدرِ PCCCCC و کمودر :-(( 😐