استودیوی Ninja Thoery ریسکهای بسیار زیادی را با ساخت و عرضه Hellblade Senua’s Sacrifice به صورت مستقل، به جان خرید. از این اثر میتوان به عنوان اولین بازی مستقل با استانداردهای AAA یاد کرد که معمولا به بودجههای چند ده میلیونی و تیم سازنده چند صد نفری نیاز دارند. گرچه سازندگان این بازی بدون بودجه آنچنانی و تیمی چند صد نفره موفق به خلق اثری زیبا شدند.
در توئیت جدید این استودیو، آنها اعلام کردند که Hellblade Senua’s Sacrifice توانسته از مرز فروش 500 هزار نسخه عبور کند. این اتفاق تنها در سه ماهی که از عرضه بازی میگذرد رخ داده است. بر اساس این آمار حالا Hellblade توانسته تا به مرز سوددهی برسد. موفق شدن این بازی نمایانگر این است که حتی بازیهای مستقل نیز قدرت مبارزه در بازار بازیهای AAA را دارند و یا حتی میتوانند آنها را شکست دهند.
باید به این توجه کرد که Hellblade Senua’s Sacrifice یک بازی برای رده بندی سنی پایین نیز نبود و از داستانی بسیار تاریک و چند لایه استفاده میکرد. در حال حاضر این بازی برای تجربه روی PS4 و PC در دسترس است.
نظری ارسال کنید