اخبار بازی

فروش Minecraft روی PC از 30 میلیون نسخه گذشت

فروش Minecraft روی PC از 30 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: تقریبا ده سال پس از عرضه رسمی، ساخته کمپانی Mojang یعنی Minecraft به ثبت رکوردهای متعدد در زمینه فروش ادامه می‌دهد. در همین راستا فروش Minecraft روی PC از 30 میلیون نسخه در سرتاسر جهان گذشت.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت رسمی Minecraft در پایین صفحه خود آمار فروش این بازی و تعداد نسخه‌هایی که از آن به فروش رسیده را محاسبه کرده و به نمایش می‌گذارد. سرانجام روز گذشته با رسیدن به عدد 30 میلیون، فروش Minecraft روی PC از 30 میلیون نسخه عبور کرد. اگرچه شاید در نگاه اول چنین آماری برای Minecraft عجیب نباشد اما هنگامی که آن را با سایر آثار صنعت بازی مقایسه می‌کنید بسیار دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد. تنها فروش نسخه PC این بازی از مجموع فروش برخی مجموعه‌ بازی‌ها که دنباله‌ها و نسخه‌های فرعی متعددی دارند بیشتر بوده است.

مجموع فروش Minecraft روی پلتفرم‌های مختلف از 100 میلیون نسخه عبور کرده و از این نظر یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ به شمار می‌رود. موفقیتی که Mojang با این بازی به دست آوردI بعید به نظر می‌رسد با اثر دیگری قابل تکرار باشد و حتی عناوین دیگر هم‌چون Fortnite نیز که پدیده سال گذشته صنعت بازی محسوب می‌شد به سختی می‌توانند با Minecraft رقابت کنند. در خبری مرتبط باید اضافه کنیم این اثر از هم‌اکنون به سرویس Xbox Game Pass کنسول Xbox One اضافه شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 15 =