اخبار بازی

فروش Persona 5 از 2.7 میلیون نسخه گذشت

فروش Persona 5 از 2.7 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: فروش Persona 5 از 2.7 میلیون نسخه گذشت. این در حالی است که چند هفته پیش از رسیدن فروش این بازی به 2.4 میلیون نسخه خبر داده بودیم، رسیدن آمار فروش این بازی نقش‌آفرینی به نقطه‌عطف مذکور، در نوع خود بسیار قابل توجه است. مخصوصا برای اثری که تنها روی یک پلتفرم از کنسول‌های نسل هشتمی در دسترس قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال رونمایی و انتشار اولین اطلاعات از Persona 5 The Royal، در صفحه فروش این بازی در آمازون بیان شده که فروش Persona 5 از 2.7 میلیون نسخه عبور کرده است. این اطلاعات از بخش توضیحات محصول در صفحه فروش آن به دست آمده و بنابراین آماری جدید و به‌روز شده محسوب می‌شود. اگرچه شاید آمار فروش اعلام شده برای Persona 5 در مقایسه با سایر عناوینی که در بازار عرضه می‌شوند چندان قابل توجه نباشد اما باید توجه کرد ساخته کمپانی Atlus یک بازی JRPG بوده و عملکرد تجاری صورت گرفته برای چنین ژانر بازی بسیار درخشان و عالی به شمار می‌رود.

قرار است به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با با نسخه Persona 5 S هم به اشتراک گذاشته شود. نسخه‌ای گفته می‌شود به کنسول Nintendo Switch ارتباط پیدا می‌کند که در چند ماه اخیر شایعات فراوانی از آن در میان گذاشته شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 13 =