اخبار بازی

فروش Rainbow Six Siege به یک میلیارد دلار رسید

فروش Rainbow Six Siege به یک میلیارد دلار رسید

وی جی مگ: در جریان انتشار گزارش مالی اخیر شرکت Ubisoft ضمن آمار موفقیت‌آمیز کمپانی به واسطه عرضه بازی‌های مختلف مثل The Division 2 و معرفی Far Cry 5 به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال این شرکت، مشخص شد فروش Rainbow Six Siege به میزان یک میلیارد دلار رسیده و تعداد پلیرهای آن نیز با رشد قابل توجهی همراه شده است.

به گزارش وی جی مگ، عنوان مذکور در سال 2015 عرضه شد و به واسطه محتویات در نسخه بازی اصلی با برخی انتقادات همراه شد. Rainbow Six Siege یکی از اولین تجربیات شرکت Ubisoft با مدل ارائه بازی به صورت سرویس یا GaaS به شمار می‌رفت که با به‌روزرسانی‌هایی مداوم در سیزن‌پس‌های سالیانه و تغییرات مختلف در گیم‌پلی ادامه پیدا کرد. پس از چهار سال موفقیت بازی به قدری بوده که اکنون فروش Rainbow Six Siege به یک میلیارد دلار رسیده است و میزان پلیرهای آن نیز به 40 میلیون نفر رسیده است.

تعداد پلیرهای فعال بازی بین بازه زمانی آپریل 2018 تا مارچ 2019 به میزان 40 درصد افزایش یافته است. اگرچه این اثر به دلیل مدل ارائه بازی به صورت سرویس با انتقاداتی مواجه شد اما Ubisoft به واسطه آن و هم‌چنین سایر عناوین موفق خود هم‌چون For Honor توانست به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کند. بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =