اخبار بازی

فروش Star Wars Battlefront 2 پایین‌تر از انتظارات EA بود

فروش Star Wars Battlefront 2 پایین‌تر از انتظارات EA بود

وی جی مگ: امروز در حین یک جلسه گزارش مالی شرکت EA منتشر شد و مدیرعامل این شرکت Andrew Wilson همراه با رئیس بخش بازاریابی Blake Jorgensen در مورد Star Wars Battlefront 2 صحبت کردند.

به گزارش وی جی مگ، فروش Star Wars Battlefront 2 در گزارش مالی یک میلیون نسخه کمتر از انتظار EA بوده است. اگر در این مورد دقیق صحبت کنیم باید به صحبت‌های Jorgensen استناد کنیم. او اشاره کرده بود که EA انتظار فروش 8 میلیون نسخه‌ای از Star Wars Battlefront 2 داشت و این بازی تنها موفق به فروش 7 میلیون نسخه شده است. Wilson مدیرعامل EA اعلام کرد که حالا فرصت خوبی برای یادگیری آنها است و این بازی به نوعی طراحی شده که نظر گیمر‌ها در مورد آن بسیار مهم است. مثلا آنها بعد از بازخورد گیمر‌ها سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای را حذف کردند.

Wilson در ادامه اشاره کرد که آنها هیچگاه قصد این را نداشتند که بازی را به گونه‌ای منتشر کنند که پیشرفت در آن عادلانه نباشد. او همچنین اضافه کرد که آنها بسیار خوش‌شانس هستند که هواداران بازی اشتباهات را به آنها یادآوری کردند تا آنها مشکلات را برطرف کنند. Jorgensen اشاره کرد که 28 درصد از فروش کلی Star Wars Battlefront 2 به صورت دیجیتال بوده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 6 =