اخبار بازی

فروش Superhot VR از 800 هزار نسخه گذشت

فروش Superhot VR از 800 هزار نسخه گذشت

وی جی مگ: استودیو Superhot Team بدون هیچ‌ پیش‌زمینه‌ای بازی خود یعنی Superhot را منتشر کرد و توانست به سرعت موفقیت را تجربه کند. اثری که نهایتا به واسطه ساختار جالب خود به واقعیت مجازی نیز راه پیدا کرد و حالا سازندگانش اعلام کرده‌اند که فروش Superhot VR از 800 هزار نسخه گذشته.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که معمولا بازی‌های واقعیت مجازی به واسطه کوچک‌تر بودن بازار موفقیت کمتری را نسبت به آثار معمولی به دست می‌آورند که اما فروش Superhot VR به قدری خوب بوده که کالوم آندرورد کارگردان این اثر اعلام کرده که نسخه واقعیت مجازی ساخته آنها از دید فروش وضعیت بهتری را نسبت به نسخه معمولی Superhot تجربه کرده.

بازی Superhot VR در حال حاضر برای PC و PS4 در دسترس است و توضیحات آندرورد نشان می‌دهد که احتمالا در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد معرفی نسخه جدید آن باشیم. در سال 2017 استودیو Superhot Team بسته اضافه‌شونده مستقل Mind Control Delete را برای بازی خود معرفی کرد که تغییراتی را در گیم‌پلی ایجاد کرده و این اثر را با نکاتی از ژانر Roguelike همراه کرده.

این بسته اضافه‌شونده مستقل در حال حاضر به صورت Early Access در Steam موجود است و همچنان به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 1 =