اخبار بازی

فروش Switch در اسپانیا از Xbox One پیشی گرفت

فروش Switch در اسپانیا از Xbox One پیشی گرفت

وی جی مگ: Switch از روز عرضه خود در حال شکستن رکوردهای مختلف است و همواره در مقایسه با رقیبان خود، کنسول برنده بازار بوده است. این کنسول در آخرین دستاورد خود توانسته در کشور اسپانیا فروشی بیشتر از کنسول XBOX ONE داشته باشد. به گزارش وی جی مگ، طبق خبر منتشر شده از وبسایت Gamereactor، میزان فروش Switch در بازه زمانی 10 ماهه، بالاتر از XBOX ONE در مدت زمان 50 ماه بوده است.

عملکرد تجاری کنسول هیبریدی نینتندو بسیار فوق‌العاده بوده و توانسته جمع کثیری از گیمرها را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند. باید توجه کرد کنسول XBOX ONE در طول تعطیلات کریسمس 2017 به فروش 300 هزار واحدی رسید اما Switch پا را از میزان بسیار فراتر نهاد. طبق گفته نینتندو، Switch سریع‌ترین فروش را بین کنسول‌های خانگی این شرکت در اسپانیا داشته است و حتی از Wii نیز پیشی گرفته است. اسپانیا، فرانسه و ایتالیا از بازارهای مورد علاقه Switch بوده اما باید در نظر داشت بازار انگلستان در اختیار XBOX ONE است.

لازم به ذکر است Nintendo Switch سریع‌ترین فروش را در آمریکا نیز داشته و توانسته از ماه مارس تا دسامبر سال گذشته تقریبا 4.8 میلیون واحد به فروش برساند. باید منتظر ماند تا اطلاعات و آمار بیشتری از فروش این کنسول در سایر مناطق دنیا نیز منتشر شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =