اخبار بازی

فروش Tekken 7 از مرز 4 میلیون نسخه گذشت

فروش Tekken 7 از مرز 4 میلیون نسخه گذشت 1

وی جی مگ: Bandai Namco امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که Tekken 7 موفق به فروش 4 میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان شده است. از زمان انتشار بازی تابحال، سازندگان این عنوان با آپدیت های مختلف و تازه نگهداشتن محتوای بازی به وسیله‌ی پچ های بالانس کننده و DLC های مختلف که شامل کاراکترهای جدید نیز می‌شدند، موفق به جذب پلیرها به سمت این بازی شدند.

Tekken 7 اولین‌بار برای آرکید های ژاپنی در سال 2015 و به‌صورت آزمایشی منتشر گردید و پس از آن در سال 2017 به کنسول‌های خانگی و PC آمد. از همان زمان تا حالا، این عنوان موفق شد تا به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی های فایتینگ درچندسال گذشته، تبدیل شود. این بازی قرار است تا در EVO 2019 (بزرگترین تورنومنت بازی های فایتینگ سال) نیز حضور داشته باشد و نزدیک به 2000 نفر دراین تورنومنت در Tekken 7 به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت که همین عدد، این عنوان را به سومین رتبه در تعداد شرکت کننده در EVO 2019 تبدیل کرده است.

باتوجه به حضور بازی در EVO، احتمال معرفی محتواهای جدید و یا نسخه‌ی تازه‌ای از این بازی نیز، وجود خواهد داشت. باید دید که سازندگان این عنوان با نزدیک شدن به پایان نسل هشتم و از راه رسیدن نسل نهم، چه برنامه‌هایی درسر دارند. البته طبق گفته‌ی سونی، کنسول نسل بعدی آنها قرار است تا پشتیبانی کامل از قابلیت Backward compatibility، داشته باشد. با این حساب، شاید همچنان شاهد حضور Tekken 7 در نسل آینده نیز باشیم.

منبع: Dualshockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =

  • یعنی چی یعنی فروشش دو برابر مورتال کمبت ایکس است توقع داشتم مورتال کمبت یه مقدار از تیکن بالاتر باشه ولی بر عکس در امد اقا میثم میشه حرفمو تایید کنید میخواستم بدونم درسته و اینکه سایت خییییییلی خوبی دارید