اخبار بازی

فروش Titanfall 2 انتظارات EA را برآورده نکرد

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد و گیمرها با توجه به آمار فروش اولیه گیمرهای آنلاین نتیجه‌گیری کرده بودند، TitanFall 2 موفق به برآورده کردن انتظارات مالی EA نشده.

اندرو ویلسون امروز توضیح داد که شوتر علمی تخیلی ساخته شده توسط استودیو Respawn یعنی Titanfall 2 نتوانسته به انتظارات مالی ما دست پیدا کند اما عملکرد بهتر دیگر بازی‌هایمان باعث شده تاثیر منفی روی وضعیت مالی EA به وجود نیاید.

به احتمال فراوان منظور ویلسون فروش فوق‌العاده Battlefield 1 بود که تمام بازی‌های هم سبک خود را تحت تاثیر قرار داد. EA هیچ آماری از فروش Titanfall 2 اعلام نکرده اما موسسه تحقیقات آماری مورگان استنلی پیش از این گفته بود که به احتمال فراوان این بازی چیزی حدود 4 میلیون نسخه فروش داشته و احتمالا 15 میلیون نسخه از  Battlefield 1 وارد بازار شده.

ویلسون دلیل خاصی را برای فروش پایین ساخته Respawn اعلام نکرده اما همچنان روی فرضیه قبلی خود پافشاری می‌کند. با وجود اطلاعات اندکی که از سوی EA منتشر شده اما به خوبی مشخص است که Titanfall 2 قربانی سیاست‌های اشتباه این شرکت شد. این بازی یک هفته بعد از Battlefield 1 و یک هفته قبل از انتشار Call of Duty Infinite Warfare وارد بازار شده و قرار گرفتن هر سه بازی در ژانر شوتر اول شخص، بزرگ‌ترین دلیل عملکرد ضعیف Titanfall 2 در زمینه فروش است.

وینس زامپلا به عنوان کارگردان این بازی چندی پیش توضیح داده بود که هنوز سرنوشت Titanfall مشخص نیست و فعلا برنامه‌ای برای ساخت قسمت سوم آن نداریم اما ممکن است این وضعیت در آینده‌ای نزدیک تغییر کند. باید به این مسئله توجه داشت که در حال حاضر استودیو Respawn با همکاری EA مشغول ساخت بازی براساس Star Wars است که احتمالا در نمایشگاه E3 امسال برای اولین‌بار به نمایش درآید.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + هشت =