اخبار بازی

فروش Xbox One به 39 میلیون دستگاه رسیده

فروش Xbox One به 39 میلیون دستگاه رسیده

وی جی مگ: هرچند مایکروسافت دیگر آمار فروش Xbox One را به صورت رسمی اعلام نمی‌کند اما این به معنی پایان کار تحلیل‌گرهای اقتصادی نیست و آنها با توجه به اطلاعات موجود می‌توانند با دقت مناسبی تعداد فروش کنسول Xbox One را در بازارهای جهانی محاسبه کنند.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که PS4‌ به وضعیت خوب خود در بازارهای مختلف ادامه می‌دهد موسسه تحلیلی IHS آماری را منتشر کرده که نشان می‌دهد فروش Xbox One به صورت جهانی تا انتهای مارچ 2018 به 39.1 میلیون دستگاه رسیده. این در حالی است که آمار فروش PS4 عدد 76.6 میلیون دستگاه را نشان می‌دهد و فعلا نینتندو موفق شده 17.78 میلیون دستگاه از کنسول Nintendo Switch را به فروش برساند.

حالا شاید نگرانی اصلی طرفداران Xbox One این باشد که آنها تا انتهای نسل فعلی حتی از نینتندو نیز عقب افتاده به عنوان بزرگ‌ترین شکست خورده نسل هشتم کنسول‌های خانگی معرفی شوند. اتفاقی که مطمئنا دلیل اصلی آن پشتیبانی ضعیف مایکروسافت از کنسول خود در زمینه بازی‌های انحصاری است. باید دید در آینده چه اتفاقی برای Xbox One‌ رخ می‌دهد. مایکروسافت در جریان کنفرانس خود از استودیوهای جدیدش رونمایی کرد اما باید آیا حضور این بازیسازهای جدید در جبهه Xbox One می‌تواند تاثیر آنچنانی روی فروش آن تا انتهای نسل داشته باشد یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + نوزده =