اخبار بازی

فصل سوم سریال Castlevania ساخته می‌شود

فصل سوم سریال Castlevania ساخته می‌شود

وی جی مگ: هنوز فصل دوم سریال Castlevania از شبکه آنلاین Netflix پخش نشده اما صحبت‌های یکی از صداگذارهای این مجموعا عملا تایید کرده فصل سوم سریال Castlevania در حال ساخت است و تاکنون مراحل ضبط صداهای شخصیت‌های آن نیز به پایان رسیده.

به گزارش وی جی مگ، ریچارد آرمیتیج که صداگذاری شخصیت Trevor Belmont را در سریال Castlevania برای شبکه Netflix برعهده دارد، در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرده که آنها مراحل ضبط صدای فصل سوم را نیز به پایان رسانده‌اند و این در شرایطی است که هنوز فصل دوم پخش نشده. در روزهایی که معمولا آثار بی‌کیفیتی تحت عنوان فیلم یا سریال براساس بازی‌های ویدئویی ساخته می‌شوند، مجموعه بازی محبوب Konami توانسته تبدیل میزبان یکی از بهترین انیمیشن‌های سریالی شود که تاکنون از روی بازی‌های ویدئویی توسعه پیدا کرده.

فصل اول این مجموعه جولای 2017 پخش و با واکنش مثبت طرفداران روبرو شد و هرچند هنوز تاریخ مشخصی برای پخش فصل دوم آن اعلام نشده اما رسانه‌های مختلف اعتقاد دارند که Netflix فصل دوم سریال Castlevania را تابستان امسال پخش می‌کند. با این تفاسیر احتمالا فصل سوم سریال Castlevania نیز در زمانی مشابه از سال 2019 پخش می‌شود. شبکه Netflix به صورت رسمی تایید کرده که فصل دوم سریال Castlevania در قالب هشت قسمت ساخته شده است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 4 =