اخبار بازی

فعلا خبری از بازی ReCore 2 نیست

فعلا خبری از بازی ReCore 2 نیست

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که فعلا خبری از بازی ReCore 2 نیست و استودیو Armature Studio مشغول ساخت دو پروژه جدید است که هیچ‌کدام ارتباطی به بازی انحصاری Xbox One ندارند. در حال حاضر استودیو Armature در همکاری با Epic Games از بازی Fortnite نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته اطلاعاتی غیررسمی در دسترس کاربرهای اینترنتی قرار گرفته که نشان می‌دهد استودیو Armature Studio مشغول توسعه دو بازی کاملا جدید است و هیچ‌کدام از آنها به ساخته قبلی آنها یعنی بازی ReCore ارتباطی ندارد. با این حال نمی‌توان به صورت قطعی پروژه ساخت ادامه بازی ReCore را از برنامه خارج کرد و ممکن است مایکروسافت برنامه‌های برای این انحصاری Xbox One داشته باشد که در زمان انتشار نتوانست انتظارات موجود از دید کیفی را برآورده کند و نهایتا فروش خوبی را نیز تجربه نکرد.

بازی ReCore در سال 2016 به صورت انحصاری برای Xbox One و Win 10 منتشر شد و ساخت آن با همکاری کیجی اینافونه صورت گرفت که یکی از سازندگان اصلی مجموعه بازی Mega Man است. از سویی باید به این نکته اشاره کرد که تعداد زیادی از اعضای استودیو Armature Studio در گذشته سابقه کار روی مجموعه Metroid را داشته و موفقیت‌های خوبی را در این زمینه به دست آورده‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =