اخبار بازی

فعلا خبری از بازی Rocket League 2 نیست

بازی Rocket League 2

وی جی مگ: بازی Rocket League این ماه سه ساله می‌شود و همچنان یکی از بازی‌های موفق آنلاین است. شرکت Psyonix  تصمیم دارد تا این سالگرد را جشن بگیرد. البته بهتر است طرفداران انتظار زیادی نداشته باشند. مثلا نباید به فکر این باشند که نسخه بعدی از بازی Rocket league معرفی شود.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اینکه Psyonix اعلام کرده که 45 میلیون نفر در این بازی ثبت نام کرده‌اند به نظر می‌رسد که نباید منتظر معرفی نسخه بعدی بازی باشیم. جالب است بدانید که این کاربران فعال بازی، باعث شدند که این استودیو به فعالیت‌های خود برای پشتیبانی از این بازی ادامه دهد.

در مصاحبه‌ای که سایت Gamespot  با کارگردان بازی یعنی Scott Rudi داشت، او  توضیحاتی در مورد حمایت از نسخه فعلی بازی داد.

ترجیح می‌دهیم که از بازی‌ها به عنوان یک سرویس حمایت کنیم. با ارزش‌ترین چیز در بازی ما، طرفدارن هستند. ما تمرکز زیادی کردیم تا آن‌ها را در این بازی نگه داریم و آن‌ها همچنان علاقه‌مند و مشتاق به بازی کردن دوباره این بازی می‌باشند. ما می‌خواهیم تجربه خوبی برای پلیر‌ها فراهم کنیم و این کار را تا سال‌های آینده انجام می‌دهیم. نمی‌دانم قرار است با بازی Rocket league 2 چه کار کنیم. بهتر است روی بازی فعلی تمرکز کنیم. این بازی واقعا عالی عمل کرده است پس باید بگویم که هیچ برنامه‌ای برای بازی Rocket League 2 نداریم.

حرف‌های Rudi نیز مانند رئیس شرکت Psyonix  یعنی Jeremy Dunham است که می‌خواهند روی بازی فعلی تمرکز کنند. او گفت که اگر پلیرها بازی ما را انجام می‌دهند، ما نمی‌خواهیم که آن‌ها را مجبور کنیم تا بازی بعدی را نیز بخرند، فقط به خاطر این که چند ویژگی جدید به آن اضافه می‌کنیم. می‌خواهیم پلیرها این را بدانند که ما از بازی برای مدت طولانی حمایت می‌کنیم، اگر پلیرها نیز برای مدت طولانی Rocket League را بازی‌ کنند.

واضح است که این استودیو قصد حمایت از گیمرها را دارد چرا که تنها آیتم‌هایی که در بازی با پول خریداری می‌شوند آیتم‌های تزئینی هستند و برای آیتم‌های دیگر نیازی به پرداخت پول نیست.

بازی Rocket League در 9 جولای سه ساله می‌شود. این بازی برای پلتفرم‌های Microsoft Windows، Mac، Linux، Xbox one، PS4 و Nintendo Switch در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =