اخبار بازی

فعلا خبری از بخش چند نفره در بازی Cyberpunk 2077 نیست

بخش چند نفره در بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: CD Projekt Red  چندین باراعلام کرد آن‌ها در حال ساخت یک بازی سینگل‌پلیر RPG هستند و این گفته‌ها بعد از E3 امسال نیز تغییری نکرده است. توسعه دهندگان بازی گفتند که بازی ورای هر بازی دیگری است که یک تجربه زیبا بسیار شبیه به بازی The Witcher 3 را ارائه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، واقعا بخش چندنفره به بازی راه پیدا نخواهد کرد؟ در طی صحبتی که طراح quest بازی Partick Mills  با سایت Eurogamer داشت، شاید اینگونه نباشد ولی اصرار داشت که بازی Cyberpunk 2077 یک بازی کاملا سینگل‌پلیر است ولی تا زمان انتشار.

«بازی که ما به شما عرضه می‌کنیم، بازی که شما قرار است بخرید، یک بازی سینگل‌پلیر است». Mills بازم هم تکرار کرد «تا زمان انتشار تنها چیزی که ما بر آن تمرکز می‌کنیم فقط سینگل‌پلیر است. این چیزی است که می خواهیم به شما بدهیم.»

به زبان دیگر استودیوی سازنده فکر زیادی در مورد بخش چندنفره بازی نکرده  ولی اگر قرار است بخش چندنفر بسازند بعد ازانتشار بازی به فکر آن خواهند بود. حتی بعد از انتشار بازی، Mills هیچ قولی در مورد بخش چندنفره نمی‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077 حداقل یک یا دوسال تا انتشار خود فاصله دارد و این منطقی است که CD Projekt Red پرونده بخش چند نفره را به کلی نبندد. با توجه به حرف‌هایی که زده شد آیا از نبود بخش چند نفره ناراضی هستید؟ بودن بخش چند نفره برای یک بازی در این سبک نیاز است؟

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامعلومی برای سه پلتفرم PC، PS4 وXbox one عرضه می شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + هفت =