اخبار بازی

فعلا خبری از ساخت نسخه دوم بازی Overwatch نیست

فعلا خبری از ساخت نسخه دوم بازی Overwatch نیست

وی جی مگ: دو سال از عرضه Overwatch گذشته و ساخته استودیو Blizzard توانسته همچنان مورد توجه گیمرها قرار گیرد. اثری که در ژانر شوتر قرار دارد و به عنوان اولین تجربه سازندگان World of Warcraft توانست نتیجه بسیار خوبی را کسب کند. با این حال دو سال از عرضه بازی گذشته و از همین حالا شایعات بسیا‌ری پیرامون ساخت قسمت دوم آن شنیده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، آرون کلر کارگردان Overwatch در مصاحبه اخیر خود با گیم‌اسپات توضیحاتی را درباره ساخت قسمت دوم بازی Overwatch ارائه کرده. کلر توضیح داده که در حال حاضر تیمی که روی Overwatch کار می‌کند از زمان انتشار اولیه بازی بزرگ‌تر است و تمام تمرکز خود را روی توسعه محتواهای بیشتر برای این بازی گذاشته. کلر در ادامه صحبت‌هایش توضیح داده که فعلا Blizzard برنامه‌ای برای ساخت قسمت دوم بازی Overwatch ندارد و فعلا تصمیم گرفته که روی محتوای بیشتر برای این اثر کار کند.

البته باید به این مسئله توجه کرد که در حال حاضر Overwatch از لحاظ درآمد وضعیت خوبی را پشت سر می‌گذارد و گیمرها با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های ظاهری درآمد قابل توجهی را روانه حساب Blizzard کرده‌اند. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که رویداد جدید این بازی به مناسبت دو سالگی Overwatch در حال حاضر دنبال می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 11 =