اخبار بازی

فعلا خبری از محتوای اضافه برای بازی Friday the 13th نیست

فعلا خبری از محتوای اضافه برای بازی Friday the 13th نیست

وی جی مگ: بعد از انتشار اخبار در مورد دعوای حقوقی پیرامون بازی Friday the 13th که مربوط به کل این سری است، سازندگان این اثر تایید کردند که بدون توجه به نتیجه این دعوای حقوقی دیگر هیچ محتوای جدیدی برای آن ساخته نخواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی اطلاعاتی در مورد توقف برنامه‌ها برای ساخت DLC‌های جدید بازی Friday The 13th به خاطر شکایت Victor Miller منتشر شده است. Miller در واقع نویسنده فیلم اصلی این مجموعه است که حالا قصد دارد امتیاز کلی نوشته خود را باز پس گیرد. این شکایت باعث شده تا از چند هفته گذشته تمام برنامه‌های تیم Gun Media به صورت کلی متوقف شود.

Wes Keltner از تیم Gun Media در این مورد گفت:« در مورد سکوت چند هفته اخیر عذرخواهی می‌کنیم. چند هفته بسیار سخت را گذراندیم و مطمئن هستیم که شما از این مسئله با خبر هستید اما من می‌خواهم چند سوال را که به صورت شخصی از من پرسیده شده بود را پاسخ دهم. این سوال‌ها بسیار مختلف بودند اما باطن آنها این است که آیا شانسی برای ساخته شدن محتوای جدید برای بازی Friday the 13th بدون توجه به نتیجه شکایت وجود دارد؟ در پاسخ باید بگویم خیر.»

برخی از گیمر‌ها امید داشتند تا با ساخت محتوایی که مرتبط به دنیای این سری نباشد، در نهایت Friday the 13th نجات پیدا کند اما با توجه به صحبت‌های Keltner به نظر این امکان وجود ندارد. او در این مورد با شفاف‌سازی گفت:« تیم سازنده نمی‌تواند پروژه را متوقف کرده و دوباره آن را آغاز کند. نمی‌توان به این شکل کار کرد چون مشخص نیست که نتیجه نهایی دقیقا در چه تاریخی اعلام می‌شود و حتی رای نهایی چگونه خواهد بود. در این صورت ما باید محتوایی را بسازیم که مشخص نیست که امکان عرضه آن وجود داشته باشد یا خیر.» او همچنین به ساخت محتوای غیر مرتبط به دنیای اصلی این سری گفت:« ما نمی‌توانیم اینکار را انجام دهیم. ما به هیچ وجه نمی‌توانیم محتوای جدید تولید کنیم. حتی امکان ساخت و اضافه کردن یک درخت یا سنگ وجود ندارد. فقط می‌توانید روی کنسول سرور‌های اختصاصی، حل مشکلات و البته نظارت کار کنیم.»

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =