اخبار بازی

فعلا خبری از Sega Saturn Mini نیست

فعلا خبری از Sega Saturn Mini نیست

وی جی مگ: چند روز پیش از اعلام تاریخ انتشار کنسول Sega Genesis Mini در 19 سپتامبر خبر دادیم. کنسولی که به صورت داخلی توسط خود Sega توسعه یافته و احتمالا بتواند به موفقیت‌های کسب شده توسط NES Classic Mini و SNES Classic Mini نینتندو دست پیدا کند. با این حال فعلا خبری از Sega Saturn Mini نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، کنسول Sega Saturn به دلیل معماری سخت‌افزاری بسیار پیچیده‌ای که داشت، قیمت بالا و عدم برخورداری از پشتیبانی سازندگان ترد پارتی به یک شکست تبدیل شد. با این حال این کنسول طی سال‌ها توانست طرفداران منحصر به فردی را پیرامون خود جمع کند و همین موضوع می‌تواند باعث شود تعداد از مخاطبین در انتظار عرضه نسخه Mini آن باشند. به گفته کمپاتی Sega اما اگر یکی از این افراد هستید نباید انتظار عرضه آن را به این زودی‌ها داشته باشید.

هیرویوکی میازاکی که ساخت پروژه  Genesis Mini را مدیریت و رهبری می‌کند در صحبت با IGN Japan به قیمت‌ چیپ‌های مورد نیاز برای شبیه‌سازی Saturn اشاره کرد که به عنوان بزرگ‌ترین مشکل و مانع انتشار نسخه مینی به شمار می‌آیند. «فعلا خبری از Sega Saturn Mini نیست. شاید طی ده سال آینده ساخت و عرضه آن امکان‌پذیر باشد. با این حال تا آن موقع باید قیمت چیپ‌های مورد استفاده برای این نسخه ارزان‌تر شده باشد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 2 =