اخبار بازی

فعلا خبری از Soulcalibur 6 برای Nintendo Switch نیست

بالاخره بعد از گذشت 5 سال از انتشار آخرین نسخه مجموعه محبوب Soulcalibur سازندگان این بازی در Bandai Namco نسخه ششم آن را معرفی کردند. بازی که قرار است در سال 2018 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر شود اما آیا دارندگان Nintendo Switch نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند ؟

تهیه کننده بازی به تازگی مصاحبه‌ای داشته و طی آن توضیح داده که جریان ساخت بازی از سه سال پیش شروع شد و در آن زمان هیچکدام از اعضای تیم سازنده خبر نداشتند که نینتندو مشغول ساخت Nintendo Switch است. با توجه به این موضوع تیم سازنده در حال حاضر فعالیتی را برای پورت بازی روی پلتفرم فعلی نینتندو انجام نمی‌دهد اما اوکوبو تهیه کننده بازی اعلام کرده که به پلتفرم ژاپنی علاقه داشته و Unreal Engine نیز به راحتی روی Nintendo Switch اجرا می‌شود و خود می‌تواند کمک به سزایی برای ساخت بازی کند.

با در نظر گرفتن صحبت‌های تهیه کننده بازی و البته موتور گرافیکی که آنها مورد استفاده قرار داده‌اند یعنی Unreal Engine 4 می‌توان انتظار داشت که بالاخره روزی Soulcalibur 6 برای Nintendo Switch نیز ساخته و عرضه شود. بازی که در سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 6 =