اخبار بازی

فعلا خبری از World of Warcraft برای کنسول‌ها نیست

وی جی مگ: اگر نگاهی به چند سال پیش کنیم، متوجه می‌شویم که ایده اجرای MMORPG روی کنسول‌های خانگی شاید کاری نشدنی بود اما امروز تعداد زیادی بازی MMORPG و MOBA که برای سال‌ها در انحصار PC قرار داشتند، روی کنسول‌های خانگی در دسترس هستند. مسئله‌ای که باز هم این موضوع را مطرح می‌کند که آیا روزی World of Warcraft برای کنسول‌ها ساخته می‌شود یا خیر.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Blizzard برای سال‌ها تمرکز اصلی خود را روی PC قرار داده بود اما انتشار موفق Overwatch روی کنسول‌های PS4 و Xbox One‌ باعث شده که هر روز شایعه‌ای درباره انتشار بازی‌های مختلف آنها روی کنسول‌ها منتشر شود. تهیه کننده World of Warcraft در نمایشگاه PAX East به تازگی صحبت‌هایی را انجام داده و توضیح داده که انتشار World of Warcraft برای کنسول‌ها نیازمند ایجاد تغییرات بسیاری در ساختار بازی است که فعلا تیم سازنده علاقه‌ای به انجام آن ندارد.

روز گذشته یکی از طراحان ارشد Heroes of the Storm نیز صحبت‌هایی را درباره انتشار این بازی MOBA روی کنسول‌ها انجام داد و تمامی شایعات موجود را تکذیب کرد. به نظر می‌رسد که Blizzard فعلا قصد پورت کردن بازی‌های اختصاصی PC برای کنسول‌ها ندارد و اگر روزی عنوانی را برای پلتفرم‌های خانگی منتشر کند، از ابتدا این مسئله را در نظر خواهد داشت.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − دو =