اخبار بازی

فهرست بازی‌های Nintendo Switch برای E3 2018 لو رفت

فهرست بازی‌های Nintendo Switch برای E3 2018 لو رفت

وی جی مگ: ظاهرا فهرست بازی‌های Nintendo Switch برای E3 2018 لو رفته است. لازم به ذکر است عناوین لو رفته تنها از روی یک برگه پرینت شده درز پیدا کرده بنابراین چنین چیزی به راحتی می‌تواند تقلبی باشد. در عین حال باید اشاره کرد برگه اشاره شده به مانند کاتالوگ یک خرده‌فروشی به نظر می‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، آن‌طور که پیداست کنسول هیبریدی شرکت نینتندو قرار است از طرف عناوین توسعه‌دهنده تردپارتی با تعداد زیادی از بازی‌های مختلف پشتیبانی شود. بازی فایتینگ بسیار موفق استودیو Arc Systems Works و شرکت Bandai Namco یعنی Dragon Ball FighterZ در راس لیست ذکر شده قرار دارد. بازی Overcooked 2 و Paladins از دیگر عناوین هستند اما بدون شک مهم‌ترین اثری که روی این کاتالوگ به چشم می‌خورد Fortnite است.

روی این کاتالوگ بازی‌های دیگری هم دیده می‌شوند که از قبل معرفی آن‌ها مورد تایید قرار گرفته بود. Monster Hunter Generations Ultimate، Starlink، FIFA 19 و Mario Tennis Aces از جمله این بازی‌ها هستند.

هم‌اکنون صحت بازی‌های نام‌برده به هیچ وجه مشخص نیست. اما در صورتی که این لیست واقعیت داشته باشد طی چند هفته آینده در E3 2018 خبرهای زیادی در رابطه با آن‌ها خواهیم شنید.

فهرست بازی‌های Nintendo Switch برای E3 2018 لو رفت 1

Gamingbolt

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =