اخبار بازی

فیلم‌برداری Uncharted به زودی آغاز می‌شود

فیلم‌برداری Uncharted به زودی آغاز می‌شود 1

همانطور که می‌دانید قرار است تا اقتباس هالیوودی از سری بازی‌های Uncharted ساخته شود اما فرآیند ساخت آن در چند سال گذشته چندان خوب پیش نمی‌رفت. به نظر می‌رسد که امسال دیگر پروژه ساخت فیلم با سرعت بیشتری پیگیری شود.

بر اساس گزارش My Entertainment World فیلم‌برداری این اثر در اواخر بهار در کشور کلمبیا آغاز خواهد شد. آنها همچنین قسمت کوچکی از داستان فیلم را منتشر کردند که به این صورت ارائه شده است:« یکی از نوادگان Sir Francis Drake، یک شکارچی گنج به نام نیتن دریک اعتقاد دارد که مکان مربوط به El Dorado یا همان شهر طلا را پیدا کرده است. او از شهر طلا به مجمسه‌ای طلسم شده می‌رسد و می‌فهمد که El Dorado در واقع همین مجسمه طلسم شده است. پیدا کردن این مجسمه به مسابقه‌ای بین او رقیبش تبدیل می‌شود.»

داستان در نظر گرفته شده برای فیلم در واقع همان داستان نسخه اول سری بازی‌های Uncharted است. آخرین سری از بازی آنچارتد تابستان عرضه شد و اگر این فیلم بتواند موفق ظاهر شود، داستان‌های زیادی برای ساختن فیلم‌های بعدی وجود دارد. آنطور که به نظر می‌رسد فرآیند ساخت فیلم در چند ماه آینده به صورت جدی آغاز می‌شود و به همین ترتیب نیز باید کم کم شاهد معرفی شدن بازیگران این فیلم باشیم.

منبع

برچسب‌هاsony Uncharted Uncharted Movie
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − هشت =