اخبار بازی

فیلم بازی مستقل To the Moon ساخته می‌شود

فیلم بازی مستقل To the Moon ساخته می‌شود

وی جی مگ: بازی مستقل To the Moon سال 2011 عرضه شد. عنوانی ماجراجویی با المان‌های نقش آفرینی و با داستان و موسیقی متن خاطره‌انگیز که توسط استودیو Freebird Games توسعه یافته بود و خالق آن نیز Kan Gao نام داشت. این عنوان برای PC و موبایل انتشار یافت و به‌تازگی نیز در دسامبر سال گذشته ادامه‌ای برای این بازی تحت عنوان Finding Paradise عرضه شد. حال خالق آن یعنی Gao اعلام کرده که فیلم انیمیشنی با اقتباس از ساخته‌ او در حال تولید است.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون توسط Gao مشخص نشده که تهیه‌کننده این فیلم برعهده چه شرکتی خواهد بود. از طرفی دیگر اشاره شده که این محصول از جانب چینی‌ها سرمایه‌گذاری شده و بودجه قابل توجهی را نیز دریافت می‌کند که حتی بودجه آن از انیمیشن پرآوازه Your Name نیز بیشتر است. تولید این اثر در ژاپن دنبال شده و Gao اظهار کرده است که کمپانی‌های ژاپنی مشارکت پررنگی در توسعه آن خواهند داشت. «کسانی که با صنعت انیمیشن و انیمه ژاپن آشنا باشند نام بسیاری از  این کمپانی را شنیده‌اند.»

Kan Gao خود در نویسندگی، تدوین و نظارت بر نوشتن فیلم‌نامه این محصول مشارکت داشته به این منظور که روح بازی اصلی آن در اثر سینمایی To the Moon دست نخورده باقی بماند. هم‌چنین ایشان و استودیو Freebird Games مشغول ساخت بازی بعدی‌شان نیز هستند.

باید اشاره کرد این اقتباس سینمایی در مراحل اولیه تولید خود قرار داشته و بدون شک تا اکران بر پرده‌های نقره‌ای سینما زمان زیادی باقی مانده است. بازی مستقل To the Moon از طریق استیم، iOS و اندروید در دسترس است.

Engadget.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک − یک =