اخبار بازی

فیلم جدید DOOM در حال ساخت است

فیلم جدید DOOM در حال ساخت است

وی جی مگ: طبق شواهد به دست آمده ظاهرا فیلم جدید DOOM در حال ساخت است.  بازیگری به نام Nina Bergman با ارسال چند پست در توییتر خود عنوان کرد که او قراردادهایی را برای ایفای نقش در این اثر امضا کرده و حال این فیلم توسط Universal Pictures در حال ساخت قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، این بازیگر در توییتر خود بدین شرح نوشت «من در حال ایفای نقش در فیلم جدید DOOM هستم که توسط Universal Pictures ساخته می‌شود. به تازگی تمامی کاغذبازی‌های آن را انجام داده و حال به همراه تیمی از افراد مورد علاقه‌ام به بلغارستان آمده تا مشغول کار شویم. این فیلم توسط کارگردان کاربلدی هم ساخته می‌شود. احساس می‌کنم خوش‌سانس‌ترین دختر دنیا هستم.»

باید اشاره کرد این اولین فیلم ساخته شده با افتباس از سری عناوین DOOM نبوده. اولین فیلم که Dwayne Johnson ملقب به The Rock در آن ایفای نقش می‌کرد اثری بسیار ناامیدکننده بود. به طوری که از وبسایت Rotten Tomatoes تنها 19 درصد امتیازات مثبت را به خود اختصاص داد. یک کاربر از Bergman در رابطه با کیفیت این فیلم سوال کرد که آیا در مقابل اثر فاجعه‌بار قسمت اول شانسی خواهد داشت که Nina Bergman در پاسخ گفت «این فیلم بهتری خواهد بود. زیرا از فیلم‌نامه بسیار بهتری برخوردار است.»

درصورتی که ادعاهای صورت گرفته توسط Bergman واقعیت داشته باشد یکی از موارد تعجب‌برانگیز این موضوع است که چگونه به این بازیگر اجازه داده شده پس امضا قراردادها و مطالعه آن، از آن‌ها به صورت عمومی سخن بگوید.  زیرا بدون شک Universal قصد نداشته به چنین روشی پروژه خود را رونمایی کند.

منبع: Comicbook.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 2 =