اخبار بازی

فیلم سینمایی Metal Gear Solid همچنان در حال ساخت است

جوردن وی‌رابرتس که مدت زیادی است به عنوان کارگردان فیلم سینمایی Metal Gear Solid شناخته می‌شود درباره روند ساخت این اثر توضیح داده که همچنان فیلم مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد. وی‌رابرتس گفته که «در حال حاضر Metal Gear Solid مهم‌ترین سری در دنیا برای من است و احترام ویژه‌ای برای ساخته هیدئو کوجیما قائلم. کارگردان فیلم سینمایی Metal Gear Solid مدتی پیش با کوجیما دیدار داشته و این مسئله را همچون یک «رویا» توصیف کرده.

وی‌رابتس در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که «این فیلم چیزی است که من برای آن با دندان می‌جنگم. استودیو سازنده به راحتی می‌تواند آن را تبدیل به یک G.I.Joe یا Mission: Impossible یا حتی چیزی که قرار نیست باشد، کند. Metal Gear Solid باید دقیقا همان چیزی باشد که باعث شده تبدیل به عنوان امروزی شود.»

وی‌رابرتس اعتقاد دارد که داستان این مجموعه به خاطر حضور نویسنده‌های مختلف به چیزی شبیه به یک کامیک تبدیل شده اما صدای واحدی دارد که کوجیما است. او در ادامه گفته که «فکر می‌کنم فیلم بزرگ و فوق‌العاده شود. فیلمی که باید تبدیل به افتخار این سری شود. نه به این خاطر که اثری کلاسیک در بازی‌های ویدئویی است بلکه اثری کلاسیک در کل محتواهای مرتبط با سرگرمی به شمار می‌رود.»

مدت زیادی است که درباره درجه سنی این فیلم‌های بحث‌های مختلفی می‌شود. وی‌رابرتس در این زمینه توضیح داده که «می‌توان فیلمی با درجه سختی PG13 و بودجه زیاد ساخت و این امکان هم وجود دارد که فیلمی با درجه سنی R و بودجه کم تولید کرد. اما من فکر می‌کنم که خشونت حاضر در بازی‌های این مجموعه هسته‌ اصلی آن نیستند و دغدغه مهم‌تر مربوط به شخصیت‌پردازی و داستان می‌شود. شخصیت‌های این بازی فیلسوف‌هایی مبارز هستند.»

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که جوردن وی‌رابرتس کارگردانی فیلم‌هایی همچون King of Summer و Nick Offerman را در کارنامه خود دارد و فعلا مشغول ساخت فیلم سینمایی Kong: Skull Island است. فیلمی با محوریت شخصیت کینگ کونگ که بسیاری از الان آن را یکی از پرفروش‌ترین‌های سال 2017 می‌دانند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =