اخبار بازی

فیل اسپنسر: در ذهن من Xbox همیشه به معنی قدرت است

فیل اسپنسر: در ذهن من Xbox همیشه به معنی قدرت است

فیل اسپنسر رئیس Xbox در مورد کنسول جدید این برند یعنی Xbox One X صحبت کرده و گفته که این کنسول، ابزاری قدرتمند را در دست سازندگان می‌گذارد تا هرکاری که درست است را با آن انجام دهند. او اعتقاد دارد نباید یک رزولوشن و نرخ فریم ثابت را برای سازندگان مشخص کنند زیرا این کنسول همه ابزار لازم را در اختیار سازندگان قرار خواهد داد.

درست است که Forza Motorsport  7 با وعده 4K Native و 60 فریم بر ثانیه نمایش داده شد، ولی برخی سازندگان دیگر تصمیمات دیگری گرفته‌اند و این به خاطر ابزاری است که این کنسول جدید در اختیار آن‌ها گذاشته است. او از طرفداران Xbox نیز همواره خرسند بوده و همیشه در ذهن او Xbox مترادف قدرت بوده است، از زمان Xbox Original تا حالا که Xbox One X قوی‌ترین کنسول تاریخ است.

او از عملکرد Xbox One S هم راضی بوده و نمایش 42 بازی در کنفرانس E3 مایکروسافت که 22 تا انحصاری دائم یا زمانی بوده‌اند نیز راضی است و آن را “شگفت‌انگیز” می‌خواند. در مورد نامگذاری Xbox One X نیز او گفته که تیم سازنده همواره به این اعتقاد داشته که قدرت X از هرچیز بالاتر است و همین انگیزه‌ای برای نامگذاری این کنسول بوده است. او گفته اشکالی ندارد مردم این کنسول را هنوز Scorpio صدا بزنند. در نهایت، او اعتقاد دارد کنفرانس امسال مایکروسافت بهترین کنفرانس تاریخ این شرکت بوده و از همین حالا کار را برای کنفرانس سال آینده خود نیز شروع کرده‌اند.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − پنج =