اخبار بازی

فیل اسپنسر در مورد بازی‌های اختصاصی Xbox One صحبت کرد

فیل اسپنسر در مورد بازی‌های اختصاصی Xbox One صحبت کرد 1

در ادامه حضور پررنگ اسپنسر در توئیتر و پاسخگویی به طرفداران، رئیس بخش Xbox چند نظر بسیار جالب در مورد بازی کنسل شده Scalebound و بازی‌های انحصاری Xbox One در توئیتر منتشر کرد.

اسپنسر در صحبت‌های خود اشاره کرد که کنسل کردن Scalebound شدیدا او را ناراحت کرده و به همین خاطر از جامعه طرفداران Xbox و به صورت کلی گیمر‌ها معذرت خواهی کرد. اسپنسر اعقتاد دارد که باید برای رسیدن به نتیحه خوب در تمامی کار‌ها ریسک کرد، این ریسک باعث ایجاد تنوع خواهد شد. اسپنسر همچنین در مورد بازی‌های انحصاری Xbox One صحبت کرد و گفت:« من فکر می‌کنم که این بسیار عالی است که بازی‌هایی همچون Crackdown 3، State of Decay و Sea of Thieves مورد توجه قرار می‌گیرند. این بازی‌ها موقعیت این را دارند که چیز‌های جدیدی بسازند.»

اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود توجه همه را به سمت Sea of Thieves جلب کرد و گفت:« Sea of Thieves یک بازی کاملا جدید است، این اثر موقعیت آن را دارد که بسیاری از مردم را غافلگیر کند.» همچنین اسپنسر در پاسخ به هواداری که اشاره کرده بود مایکروسافت دیگر استودیوی داخلی به جز Rare برای ساخت بازی ندارد، گفت:« من فکر می‌کنم که استودیوی Mojang با این صحبت مخالف باشد.» Mojang استودیوی سازنده Minecraft است. همچنین اسپنسر از Quantum Break به عنوان مثال استفاده کرد و گفت مایکروسافت فقط به ساخت بازی‌های مالتی‌پلیر محور مشغول نیست و تجربه تکنفره نیز برای آنها مهم است. همچنین او اعتقاد دارد که الان بهترین زمان برای عرضه یکی از بازی‌های قدیمی Xbox اصلی خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + چهارده =