اخبار بازی

فیل اسپنسر: در گذشته به مخاطب‌های PC احترام نگذاشتیم

فیل اسپنسر: در گذشته به مخاطب‌های PC احترام نگذاشتیم

وی جی مگ: فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox در شرکت مایکروسافت فردی بسیار مشغول در حین نمایشگاه E3 2018 بود. او مصاحبه‌های مختلفی را انجام داد و در پنل‌های مختلفی حاضر شد.

به گزارش وی جی مگ، فیل اسپنسر در بخشی به نام Gaming For Everyone در E3 2018 Coliseum حاضر شد و در انتهای این بخش متذکر شد که مایکروسافت قصد دارد تا بخش Windows Gaming را بهبود ببخشد و هنوز راه زیادی برای رسیده به بهترین حالت باقی مانده است. در حالی که اسپنسر اعتقاد دارد راهکار‌هایی مثل Games For Windows Live شیوه خوبی بود اما به خاطر شباهت به سیستم کنسولی زیاد مورد استقبال مخاطب‌های PC قرار نگرفت.

اسپنسر در این مورد گفت:« برخی از تلاش‌های اولیه ما بیشتر به منظور کنسول‌ها بود تا PC. ما در گذشته به مخاطب‌های PC احترام نگذاشتیم و نمی‌دانستیم که آنها چه چیزی را نیاز دارند.» به گفته او تولید برای PC کاهش پیدا کرد تا شیوه جدیدی برای انجام اینکار در نظر گرفته شود. آنها خواستند تا ببینند بازار PC در چه وضعیتی قرار دارد و گیمر‌های PC به چه چیز‌هایی علاقه دارند تا صرفا ایده‌های کنسولی را به آنها اجبار کنند. القای Xbox Live به Discord یکی از همین ایده‌ها بود. چیزی که روی کنسول تقریبا با عقل جور در نمی‌آید اما گیمر‌های PC از Discord استفاده می‌کنند. با استفاده از این تلاش‌ها، در آینده سعی خواهد شد تا بستری مناسب برای گیمر‌های PC فراهم آید.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − سیزده =