اخبار بازی

فیل اسپنسر: کنسل کردن Scalebound کار بسیار سختی بود!

فیل اسپنسر: کنسل کردن Scalebound کار بسیار سختی بود! 1

دیروز مشخص شد که شرکت مایکروسافت یکی از بازی‌های انحصاری که شدیدا مورد انتظار گیمر‌ها بود را کنسل کرد. دوست‌داران کنسول Xbox One از این خبر به شدت ناراحت شدند و با استفاده از فضای مجازی ابراز ناراحتی کردند.

رئیس بخش Xbox در مایکروسافت فیل اسپنسر با استفاده از توئیتر با دوست‌داران ارتباط برقرار کرده و دلایل کنسل شدن Scalebound که توسط استودیوی ژاپنی Platinum Games در حال ساخت بود را شرح داد. اسپنسر اشاره کرد کنسل کردن این بازی یک تصمیم ناگهانی نبوده و انجام این کار برای آنها بسیار سخت بوده است. البته اسپنسر عقیده دارد که حتی با ناامید کننده بودن این تصمیم، کنسل شدن Scalebound در نهایت به نفع گیمر‌هایی است که از Xbox One استفاده می‌کنند. اسپنسر در ادامه اشاره کرد که به لاین‌آپ بازی‌های Xbox One در آینده اعتماد بسیار زیادی دارد.

Scalbebound یک بازی اکشن/نقش‌آفرینی بود که در ابتدا برای عرضه در انتهای سال 2016 در نظر گرفته شده بود اما برای عرضه به سال 2017 تاخیر خورد. دلیل این تاخیر نیز رسیدگی به بازی برای رسیدن به سطح انتظارات اعلام شده بود اما در حال حاضر شاهد کنسل شدن این اثر هستیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =

  • نمیدونم چرا حس خوبی نسبت به این بازی نداشتم. ولی باز هم این مسأله رو که مایکروسافت در زمینه بازیهای انحصاری ضعیف عمل میکنم رو توجیه نمیکنه. چطوری هست که سونی این همه بازی انحصاری داره ولی با شرکتهای تولید کننده به مشکل بر نمیخوره. یک نمونه بارزش همین بازی لست گاردین که کلی به تاخیر خورد ولی درنهایت به خوبی و خوشی ارایه شد از طرف سونی. ولی مایکروسافت دوتا انحصاری جدید میخواست معرفی کنه یکی فیبل و یکی هم همین بازی که یکی شرکتش تعطیل شد یکی همیشه اینطوری. یک جای کار مایکروسافت میلنگه.

    • من دقیقا نمیدونم اسپنسر به چیه لاین آپ امیدواره چون اصلا بازی خوبی ندارن واسه عرضه تو 2017، از اون سمت سونی حداقل 5 تا انحصاری خیلی خوب توی مقاطع مختلف سال برای عرضه داره. حتی احتمال عرضه God of War هم وجود داره.