اخبار بازی

قابلیت Cross Play برای بازی Fallout 76 در دسترس نیست

قابلیت Cross Play برای بازی Fallout 76 در دسترس نیست

وی جی مگ: اگر در اندیشه تجربه بازی Fallout 76 با دوستان خود روی پلتفرم‌های مخلتف هستید باید به این نکته اشاره کنیم که تایید شده قابلیت Cross Play برای بازی Fallout 76 در دسترس نیست و سونی همچون گذشته چنین امکانی را به بازیسازها نداده تا گیمرها روی پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر به تجربه بازی به صورت همزمان بپردازند.

به گزارش وی جی مگ، تاد هاوارد کارگردان این اثر در مصاحبه اخیر خود به این مسئله اشاره داشته قابلیت Cross Play برای بازی Fallout 76 به واسطه رویکرد خاص سونی در دسترس نیست و در اولین بازی آنلاین Fallout بعد از Fallout Tactics گیمرها نمی‌توانند روی پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر به تجربه این عنوان بپردازند.

هاوارد به این موضوع داشته که «امکان استفاده از Cross Play برای بازی Fallout 76 وجود ندارد و دلیل اصلی آن نیز سونی است». این اولین‌باری نیست که سونی چنین رویکردی را اتخاذ کرده و چند سالی است که بازیسازها و ناشرهای مختلف از رویکرد کمپانی ژاپنی در این زمینه انتقاد کرده‌اند.

آخرین اثری که قربانی چنین مسئله‌ای شد، بازی Fortnite است. بازی که به گیمرها اجازه می‌دهد روی PC، Xbox One و Nintendo Switch گیمرها با یکدیگر بازی را تجربه کنند اما PS4 از این مجموعه خارج مانده. دلیل اصلی سونی برای چنین رویکردی به فروش بیشتر بازی‌ها روی پلتفرم آنها یعنی PS4 ارتباط دارد. در حال حاضر درصد بالایی از فروش بازی‌ها روی PS4‌ صورت می‌گیرد و سونی به جذب گیمرهای بیشتر به پلتفرم خود علاقه‌مند است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =