اخبار بازی

قابلیت Play of the Game در انحصار بازی Overwatch

قابلیت Play of the Game در انحصار بازی Overwatch

وی جی مگ: شرکت بلیزارد به تازگی قابلیت Play of the Game را برای استفاده درسیستم Highlight در بازی Overwatch به ثبت رسانده است.

به گزارش وی جی مگ، اگر Overwatch را بازی کرده باشید می‌دانید در پایان هر مسابقه با نمایش Highlight بهترین گیمر حاضر در مسابقه نمایش داده می‌شود. قابلیت Play of the Game، یکی از مورد علاقه‌ترین ویژگی‌های این بازی در بین هواداران است. بلیزارد درخواست خود برای ثبت انحصاری این قابلیت را در سال 2016 به مسئولان آمریکایی ارائه کرده بود. در حالی که هنوز تصمیم مشخصی در مورد این قابلیت اتخاذ نشده است.

در درخواست ارائه شده توسط بلیزارد برای ثبت این قابلیت توضیحات کاملی در مورد عملکرد سرور‌ها، شیوه و الگوریتم انتخاب بهترین گیمر و … ارائه شده است. البته همه می‌دانیم که بلیزارد با اضافه کردن ویژگی‌های سینمایی این بخش را به یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های Overwatch تبدیل کرده است. امکان گرفتن خروجی مستقیم فایل ویدیوئی در این بخش نیز مزید بر علت محبوبیت بیشتر شده است.

درخواست بلیزارد برای ثبت انحصاری این ویژگی کمی سردرگم کننده است و هنوز نیز به آن پاسخ دقیقی داده نشده. قبلا در بازی‌های دیگری نیز مثل سری Call of Duty نیز شاهد این سیستم بودیم.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 20 =