اخبار بازی

قرارداد UEFA با Konami به اتمام رسید

وی جی مگ: یوفا تایید کرد که قرارداد همکاری آنها با شرکت Konami به عنوان سازندگان PES با برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان این فصل بعد از 10 سال به پایان می‌رسد. طی سال‌های اخیر PES تنها بازی شبیه ساز فوتبال بود که حق استفاده از امتیاز مسابقات لیگ قهرمانان اروپا یا همان UEFA Champions League را در اختیار داشت.

به گزارش وی جی مگ، مسئولین UEFA نیز در آستانه به اتمام رسیدن این قرارداد اعلام کرده‌اند که از همکاری با Konami راضی هستند و طی سال‌های اخیر این شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را مانند برگزاری مسابقات الکترونیک لیگ قهرمانان به کار گرفت تا برند UEFA را بهتر از همیشه به نمایش در آورد.

با توجه به اینکه مسئولین UEFA در حال حاضر صحبتی از تمدید قرارداد فعلی نکرده‌اند، انتظار می‌رود که در آینده شاهد امضای قرارداد همکاری میان آنها و EA باشیم که وظیفه ساخت مجموعه بازی‌های Fifa را برعهده دارد. نبود مسابقات رسمی لیگ قهرمانان اروپا شاید یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های نسخه‌های مختلف Fifa بوده که EA برای برطرف کردن آن چاره خاصی نداشت و باید تا اتمام قرارداد فعلی صبر می‌کرد. حالا می‌توان انتظار داشت که آنها به سرعت وارد مذاکره با یوفا شده و در ادامه Fifa 19‌ را با مسابقات رسمی لیگ قهرمانان اروپا همراه کنند.

منبع: UEFA

برچسب‌هاEA Editors Pick Fifa KONAMI pes UEFA
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + دوازده =

  • دیگه رسما pes چیزی مقابل فیفا نداره
    همین لیگ قهرمانان یه امتیاز برای pes بود که دیگه امسال اگه بیاد رو فیفا
    فیفا از همه جهت کامل میشه