اخبار بازی

قرار بود هر سال یک نسخه از بازی Assassin’s Creed عرضه نشود !

قرار بود هر سال یک نسخه از بازی Assassin's Creed عرضه نشود !

وی جی مگ: زمانی که در سال 2016 یک نسخه از بازی Assassin’s Creed عرضه نشد، مسئولین Ubisoft اعلام کرد که از این پس مجموعه خود را به صورت سالیانه عرضه نکرده و فاصله‌ای میان هر نسخه ایجاد خواهد شد. سال 2015 بازی Assassin’s Creed Syndicate عملکرد ضعیفی داشت و در ادامه و دو سال بعد یعنی 2017 نسخه جدید این مجموعه با نام Assassin’s Creed Origins عرضه شد.

به گزارش وی جی مگ، حالا قرار است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در اکتبر سال 2018 یعنی دقیقا یک سال بعد از نسخه پیشین این مجموعه روانه بازار شود و این مسئله در تناقض کامل با ادعاهای گذشته Ubisoft است. گلیموت مدیرعامل Ubisoft در مصاحبه اخیر خود با جف کیلی در همین رابطه توضیحاتی را ارائه کرده.از دید مدیرعامل Ubisoft هر بازی شرایط خاص خود را دارد و برند Assassin’s Creed نیز پیش‌نیازهای خود را در بازار می‌بیند. ساخت بازی Assassin’s Creed Odyssey سه سال پیش توسط شعبه کبک Ubisoft شروع شده و مسئولین این کمپانی تصمیم به عرضه آن در سال جاری میلادی گرفته‌اند.

با این حال از دید گلیموت این به معنی بازگشت به ساختار گذشته نیست و ممکن است که سال آینده خبری از نسخه جدید بازی Assassin’s Creed نباشد. باید دید نهایتا بازی Assassin’s Creed Odyssey با چه سرنوشتی روبرو می‌شود آیا باز هم مخاطب‌ها از این مجموعه استقبال می‌کنند یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 6 =