اخبار بازی

قرار دادن Trophy آسان برای فروش بیشتر بازی !

قرار دادن Trophy آسان برای فروش بیشتر بازی !

وی جی مگ: استودیو مستقل و کوچک Infinite Madaa در صحبت با کوتاکو افشا کرد آن‌ها از روش قرار دادن Trophy آسان برای فروش بیشتر بازی خود تحت نام Little Adventure on the Prairie روی PS4 و PS VITA استفاده کرده تا بدین واسطه بتوانند علاوه‌بر فروش بیشتر، بودجه مورد نیاز برای ساخت پروژه بزرگ و جاه‌طلبانه خود را به دست آورند.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Little Adventure on the Prairie یک بازی ساده و کوتاه پلتفرمر بوده که در فوریه گذشته عرضه شد و تعداد نقدهای اندکی نیز دریافت کرد. اگرچه قرار دادن Trophy آسان شامل پلاتینیوم باعث افزایش فروش این بازی شد و بدین ترتیب این استودیو مستقل توانست بودجه مورد نیاز خود را تامین کند. عرضه Little Adventure on the Prairie به صورت میان‌پلتفرمی روی PS4 و PS VITA نیز به دیدن شدن این اثر کمک کرده است.

استودیو Infinite Madaa در ابتدا قصد داشته تا یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی به نام Chromia توسعه دهد اما مشکلات مالی در روند توسعه اختلال ایجاد کرده بود. سازنده بازی Salem Al-Ghanim در این رابطه توضیح می‌دهد «همه چیز بسیار خوب دنبال می‌شد که ما با مشکلات مالی مواجه شدیم. سپس یکی از دوستان من پیشنهاد کرد تا بازی را با قیمتی کم روی PS4 و PS VITA عرضه کنیم و به آن Trophy آسان شامل پلاتینیوم در نظر  بگیریم. همین شیوه باعث شد تا بازی ما فروخته شود و ما پول مورد نیاز برای ساخت بازی بعدی خود را به دست آوریم.»

در همین خصوص کوتاکو طی انتشار گزارشی اظهار کرده بود این Trophy آسان بازی‌هاست که باعث شده کنسول PS VITA هم‌جنان زنده بماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =