اخبار بازی

قسمتی از بازی Monster Hunter برای Nintendo Switch در حال ساخت سات

قسمتی از بازی Monster Hunter برای Nintendo Switch در حال ساخت سات

وی جی مگ: در بازه زمانی که Nintendo Switch توانست خود را به عنوان کنسولی موفق در بازار ثابت کند، کمپانی Capcom بازی Monster Hunter World را معرفی کرده بود و نهایتا این بازی در ژانویه امسال منتشر شد و توانست موفقیت‌های خوبی را کسب کند. حالا بازی Monster Hunter World به عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ Capcom شناخته می‌شود و از این نظر مجموعه Resident Evil را پشت سر گذاشته.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا Capcom اعلام کرده که بازی Monster Hunter World برای Nintendo Switch در حال حاضر نیست و امکان پورت این بازی برای پلتفرم نینتندو وجود ندارد.  با این حال به نظر می‌رسد که قسمتی از بازی Monster Hunter برای Nintendo Switch در حال ساخت است و مراحل ابتدایی توسعه را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر نسخه‌های مختلفی از مجموعه Monster Hunter برای پلتفرم‌های متفاوت از جمله 3DS در حال ساخت است اما فعلا چیزی به صورت رسمی برای Nintendo Switch معرفی نشده. با عرضه Monster Hunter World کمپانی Capcom متوجه علاقه غربی‌ها به این مجموعه شده و در حال حاضر سعی دارد محتوای بیشتری را برای این دست از مخاطب‌های خود فراهم کند.

باید دید در آینده چه قسمتی از مجموعه Monster Hunter برای Nintendo Switch معرفی می‌شود آیا نسخه غربی آن همزمان با ژاپن در دسترس قرار می‌گیرد یا باز هم طرفداران اصلی این مجموعه موفق در ژاپن به عنوان اولویت شناخته می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =