اخبار بازی

قسمت اول بازی Borderlands برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود

قسمت اول بازی Borderlands برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود

وی جی مگ: استودیو Gearbox هنوز فرصتی برای معرفی بازی Borderlands 3 پیدا نکرده اما به نظر می‌رسد که تا آن زمان گیمرها می‌توانند با قسمت اول این مجموعه بازی خود را سرگرم کنند. اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که قسمت اول بازی Borderlands برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اولین نسخه از مجموعه بازی Borderlands در سال 2009 برای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر شد و توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند اما به تازگی اطلاعاتی در سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی در کره جنوبی ثبت شده که نشان می‌دهد استودیو Gearbox مشغول آماده‌سازی بسته‌ای تحت عنوان Borderlands Game of the Year Edition است که در اصل اشاره به عرضه قسمت اول بازی Borderlands برای پلتفرم‌های فعلی دارد.

هنوز اطلاعات چندانی به صورت رسمی در این زمینه منتشر نشده اما با توجه به اینکه سازندگان این مجموعه مدت‌هاست که موفقیت خاصی را به دست نیاورده و آخرین ساخته آنها یعنی Battleborn نیز در رقابت با Overwatch شکست خورد، انتظار می‌رود که پیش از عرضه بازی Borderlands 3 شاهد انتشار نسخه اول آن برای پلتفرم‌های فعلی باشیم. در حال حاضر گیمرها می‌توانند با خرید Boderlands Handsome Collection دو بازی Borderlands 2 و Borderlands Pre-Sequel را روی PC، PS4 و Xbox One تجربه کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + هشت =