اخبار بازی

قسمت جدید بازی Dragon Age در دست ساخت است

قسمت جدید بازی Dragon Age در دست ساخت است

وی جی مگ: ما پیش از این نیز می‌دانستیم که قسمت جدید بازی Dragon Age در دست ساخت است. مخصوصا با توجه به پایان‌بندی که عنوان Dragon Age: Inquisition داشت و حال با توجه به اظهارات یکی از بازیگران کاراکتر محبوب این عنوان، جزییات بیشتری در این زمینه به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، در چند وقت اخیر شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون قسمت جدید بازی Dragon Age بسیار زیاد بوده است. مخصوصا بعد از اتفاقاتی که استودیو BioWare با عنوان شکست‌ خورده Mass Effect Andromeda تجربه کرد. اگرچه ساخت نسخه جدید این سری مورد تایید قرار گرفته اما گزارشات ضد و نقیض باعث شده تا انتظارات متفاوتی از قسمت بعدی Dragon Age به وجود بیاید. با توجه به پایان‌بندی بسته الحاقی Trespasser برای قسمت سوم این مجموعه و اظهاراتی که کارگردان سابق سری در مورد محیط بازی کرده، طرفداران شکی ندارند که باز هم سفری به Trespasser را تجربه خواهند کرد.

خوشبختانه می‌توان گفت صداپیشه شخصیت Cullen یعنی Greg Ellis بدون آن که چیزی را افشا و مطلبی را به تایید برساند، ساخت قسمت جدید از این سری را مورد تایید قرار داد. او به‌تازگی در توییتر خود طی پستی اظهار کرده «در حال حاضر من در حال کار روی یک بازی مهم نمادین هستم. این بازی متعلق به شرکتی است که با حرف  B آغاز می‌شود.» سپس در ادامه این پیام خود نیز افزود «آیا کسی می‌‌تواند حدس بزند حرف اول کاراکتر من با چه حرفی آغاز می‌شود؟»

استودیو BioWare در حال حاضر در حال کار روی عنوان Anthem بوده و ابتدا باید دید سرنوشت این بازی به کجا می‌رسد و سپس منتظر رونمایی از قسمت جدید Dragon Age بود.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سه =