اخبار بازی

قسمت جدید بازی The Witcher ساخته می‌شود

قسمت جدید بازی The Witcher ساخته می‌شود

وی جی مگ: هرچند داستان گرالت با بازی The Witcher 3 به پایان رسید اما با این به معنی ساخته نشده قسمت جدید بازی The Witcher نیست و به نظر می‌رسد که استودیو CD Projekt RED در آینده برنامه‌های بسیاری را برای مجموعه محبوب خود دارد که احتمالا می‌توانیم بعد از انتشار Cyberpunk 2077 شاهد برخی از آنها باشیم.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر اعلام شده که فروش کل مجموعه بازی The Witcher به 33 میلیون نسخه رسیده و مدیرعامل CD Projekt در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده در آینده باز هم به سراغ دنیای The Witcher می‌رویم. از دید آدام کیزینسکی در حال حاضر تمام تمرکز استودیو زیر نظر او به ساخت بازی Cyberpunk 2077 اختصاص یافته و فعلا امکان توسعه بازی جدید نیست اما قسمت جدید بازی The Witcher قطعا ساخته می‌شود.

مدیرعامل CD Projekt البته توضیح داده که قسمت بعدی این مجموعه با عنوان The Witcher 4 شناخته می‌شود و سه‌گانه ابتدایی به پایان رسید اما این به معنی خداحافظی با دنیای این مجموعه نیست.

از دید کیزینسکی The Witcher یکی از دو مجموعه‌ای است که آینده CD Projekt براساس آن بنا شده و اما فعلا نمی‌تواند توضیحاتی بیشتری را در این رابطه ارائه کند و باید در آینده منتظر شنیدن اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =