اخبار بازی

قسمت جدید Battletoads در حال ساخت است ؟

وی جی مگ: برای سال‌ها Battletoads به عنوان یکی از بهترین و البته سخت‌ترین پلتفرمرهای زمان خود شناخته می‌شد. اثری که در ابتدا برای NES عرضه شده بود و در ادامه را خود را به پلتفرم‌های دیگر باز کرد. اثری که اطلاعات جدید نشان می‌دهند نسخه جدید آن احتمالا در حال ساخت است و بار دیگر این فرصت در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد که در آینده با ساخته Rare سرگرم شوند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از حضور موفق در سال‌های دور Battletoads بار دیگر توانست در بسته Rare Replay که برای Xbox One عرضه شد و بازی Killer Instinct خودی نشان دهد. شخصیت‌های محبوب این بازی حتی راه خود را به فیلم سینمایی استوین اسپیلبرگ یعنی Ready Player One باز کردند اما فعلا خبری رسمی درباره ساخت بازی مستقل آنها در دسترس نیست. دیوید وایز که روی تعداد زیادی از بازی‌های پلتفرمر چند سال اخیر همچون Donkey Kong Country و Yooka-Laylee کار کرده به تازگی وبسایت خود را به‌روز کرده و اطلاعاتی از قسمت جدید Battletoads در آن قرار گرفته. وایز در میان آثاری که روی آنها کار کرده نام Battletoads 20/20 را نیز قرار داده بوده اما بعد از مدتی آن را ویرایش کرده و به 20/20 تغییر داد.

باید دید نهایتا در E3 2018 و کنفرانس مایکروسافت که در حال حاضر با در اختیار داشتن Rare به عنوان زیرمجموعه امتیاز Battletoads را نیز از آن خود کرده برنامه‌ای برای بازگشت این اثر محبوب دارد یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − دو =