اخبار بازی

قسمت جدید Call of Duty با نام Call of Duty: Modern Warfare معرفی می‌شود

قسمت جدید Call of Duty با نام Call of Duty: Modern Warfare معرفی می‌شود

وی جی مگ: به نظر می‌رسد نام قسمت جدید Call of Duty که استودیو Infinity Ward در حال کار روی آن است مشخص شده است. در حالی که پیش از این بسیاری از شایعات به نسخه چهارم Modern Warfare اشاره می‌کردند اکنون نویسنده کوتاکو این موضوع را مورد تایید قرار داده و مدعی شده این اثر با نام Call of Duty: Modern Warfare معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، جیسون شریر نویسنده برجسته وبسایت کوتاکو در توییتر خود نوشت «می‌توانیم این موضوع را تایید کنم. بازی اول این مجموعه با عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare ساخته و عرضه شد. اکنون قسمت جدید با نام Call of Duty: Modern Warfare معرفی می‌شود که در نوع خود مضحک به نظر می‌رسد.» همان‌طور که شریر نیز در توییت خود به آن اشاره کرد اسم‌گذاری قسمت جدید این مجموعه کمی گیج‌کننده است. Modern Warfare نام نسخه اول این زیرمجموعه برای فرنچایز ندای وظیفه به شمار آید.

ظاهرا نام کامل نسخه اول این زیرمجموعه یعنی Call of Duty 4: Modern Warfare فضا را برای Activision باز گذاشته تا با حذف عدد 4 از آن، نسخه جدید را با نامی متمایز روانه بازار کند. هم‌چنین ظاهرا یکی دیگر از دلایل این اقدام مستقل بودن این نسخه از سه‌گانه قبلی است. به گفته شریر این بازی نوعی ریبوت برای سه‌گانه قبلی به شمار می‌آید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =