اخبار بازی

قیمت سرسام‌آور نسخه‌های فیزیکی بازی Fortnite

قیمت سرسام‌آور نسخه‌های فیزیکی بازی Fortnite

وی جی مگ: مسلما Fortnite یکی از بزرگ‌ترین عناوین سال گذشته بود که با حالت بتل رویال خود توانست مخاطبین بسیاری را جذب نماید. درآمد 300 میلیون دلاری طی یک ماه گذشته یکی از مثال‌های موفقیت‌های بزرگ ساخته Epic Games است. اما اگر می‌خواهید میزان شور و اشتیاق هواداران این بازی را برای آن ببینید بهتر است نگاهی به قیمت سرسام‌آور نسخه‌های فیزیکی بازی Fortnite بیندازید.

به گزارش وی جی مگ، این عنوان در نسخه‌های محدود فیزیکی برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE به فروش رسیده و نشر آن را نیز Gearbox برعهده داشته است. البته به لطف فروش دیجیتالی، مدتی پس از عرضه، قیمت نسخه فیزیکی نیز کاهش یافته اما با اینجال این موضوع باعث نشده تا طرفداران به هر قیمتی نسخه‌های ویژه بازی را خریداری نمایند. گزارش فروشگاه GameStop حاکی از آن است نسخه‌های فیزیکی بازی Fortnite با قیمتی از 100 تا 450 دلار روی هر دو کسنول PS4 و XBOX ONE به فروش رسیده است. مسئله قابل توجه بدین شرح است که Fortnite یک بازی کاملا رایگان بوده که برای دانلود و تجربه آن نیازی به پرداخت هیچ‌گونه مبلغی ندارد.

قیمت‌های مشاهده شده در وبسایت‌هایی نظیر آمازون و eBay نیز به 100 و 200 دلار اشاره دارند. هیچ توضیحی برای این قیمت‌های سرسام آور وجود ندارد و تنها می‌توان گفت طرفداران ساخته Epic Games حاضر هستند تا برای بازی مورد علاقه خود هر میزان پولی را خرج کنند.

در آخر نیز می‌توان به این نکته اشاره داشت شرکت Epic Games تا قبل از تغییر رویکرد و اتخاذ انتشار دیجیتال بازی‌های خود همواره به نشر فیزیکی شناخته می‌شد. آن‌ها برای بازی قبلی خود یعنی Paragon که مدتی پیش پشتیبانی آن به صورت کامل به اتمام رسید برای مدت اندکی نسخه فیزیکی منتشر کردند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =