اخبار بازی

قیمت 399 دلاری Project Scorpio از دید مایکل پکتر

مایکل پکتر تحلیل‌گر و کارشناس مطرح صنعت بازی در جدید‌ترین پیش‌بینی خود از فروش سخت‌افزارهای مرتبط با بازی در سال 2017 به این نکته اشاره کرده که موجودی نینتندو از کنسول Nintendo Switch تا ماه سپتامبر به پایان می‌رسد.

پکتر اعتقاد دارد که نینتندو از زمان عرضه کنسول جدیدش در ماه مارچ، بازی‌های تولید شده توسط خودش را در ماه‌های مختلف پخش کرده و در ادامه راه نیاز به پشتیبانی جدی تولیدکننده‌های ثانویه دارد.

در بخش دیگری از پیش‌بینی مایکل پکتر توضیح داده شده که احتمالا Project Scorpio با قیمت 399 دلار در تعطیلات انتهای سال 2017 وارد بازار می‌شود.

با این حال پکتر اعتقاد دارد که شاید مایکروسافت استراتژی خود را روی فروش کنسولش با قیمت مشابه PS4 Pro گذاشته باشد اما سونی در مقابل به احتمال فراوان تا انتهای سال آینده میلادی، قیمت کنسول خانگی خود را حداقل 50 دلار کاهش می‌دهد تا از حضور موفق مایکروسافت جلوگیری کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =

  • فیل اسپنسر گفت کمتر از 600 دلار خواهد بود ولی فک نکنم 400 دلار باشه.یعنی با عقلم جور درنمیاد آخه.ولی هرچقد باشه من یکی نمیخرم چون کلا با همین کنسول اکس باکس وان معمولیم کارم راه میوفته نیازی به فورکی ندارم

  • با نظرش راجع به نینتندو موافقم و فکر میکنم فروش خوبی خواهد داشت. ولی از طرف دیگه مایکروسافت نشون داده علاقه ای برای ارائه محصولات با قیمت پایین نداره. این رو قبلا تو زمینه فروش موبایل و سایر محصولات دیگش نشون داده.