اخبار بازی

لقب پربازدیدترین بازی ماه Twitch به Detroit Become Human رسید

لقب پربازدیدترین بازی ماه Twitch به Detroit Become Human رسید

وی جی مگ: براساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت تحلیلی Newzoo لقب پربازدیدترین بازی ماه می Twitch به Detroit Become Human رسید و عنوان انحصاری سونی در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، در عرض تنها 6 روز بینندگان Twitch مجموعا 9.2 میلیون ساعت محتویات مربوط به بازی Detroit Become Human را تماشا کرده‌اند. این رقم باعث می‌شود لقب پربازدیدترین بازی ماه Twitch به Detroit Become Human اختصاص پیدا کند و در رقابت با عناوین جدید دیگری همچون Dark Souls remaster و State of Decay 2 برنده میدان شود. لازم به ذکر است آخرین ساخته استودیو Quantic Dream تنها بازی سینگل‌پلیر این لیست است. لیست پربازدیدترین عناوین این ماه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  1. (Fortnite (142.3M hours
  2. (League of Legends (81.2M hours
  3. (PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (43.3M hours
  4. (Dota 2 (38.8M hours
  5. (Hearthstone (33.5M hours
  6. (Overwatch (30.9M hours
  7. (Counter-Strike: Global Offensive (26.1M hours
  8. (World of Warcraft (13.1M hours
  9. (Grand Theft Auto V (11.4M hours
  10. (Detroit: Become Human (9.2M hours

آن‌طور که به نظر می‌رسد مخاطبین بیشتر از آن که خود این عنوان علمی‌تخیلی را تجربه کرده باشند از طریق Twitch به تماشا آن پرداخته‌اند. آخرین ساخته Quantic Dream مدتی پیش به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد و توانست در عرضه دو هفته به فروش 1 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. در صورتی که به عنوان مثال بازی Heavy Rain در مدت زمان 5 هفته به این میان فروش دست پیدا کرده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + دوازده =