اخبار بازی

لقب پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در اختیار Spider-Man قرار گرفت

لقب پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در اختیار Spider-Man قرار گرفت 1

وی جی مگ: عملکرد تجاری و کیفی Spider-Man جای شک و تردیدی درخصوص میزان موفقیت ساخته تحسین شده استودیو Insomniac Games باقی نمی‌گذارد. در حالی که این اثر تا پیش از این لقب سریع‌ترین فروش در میان عناوین ابرقهرمانی در آمریکا را در اختیار داشت اکنون براساس آمار جدید به اشتراک گذاشته شده از سوی NPD، بازی Spider-Man به عنوان پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در آمریکا معرفی شده است.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده از سوی NPD که عملکرد تجاری بازی‌ها در آمریکا را بررسی، تحلیل و ارائه می‌کند بدین معنی است که بازی انحصاری کنسول PS4 موفق شده تا این رکورد را طی ده ماه پس از انتشار از دستان عنوان Batman: Arkham City خارج کرده و به نام خود ثبت کردند. حال آن که ساخته استودیو Rocksteady یک بازی مالتی پلتفرم محسوب می‌شود.

مت پیسکاتلا تحلیل‌گر گروه NPD با انتشار پستی در تویینر ضمن معرفی Spider-Man به عنوان پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در آمریکا و تبریک به سازندگان آن، لیست ده بازی پرفروش ابرقهرمانی تاریخ را نیز به‌روزرسانی کرده و به اشتراک گذاشت که به شرح زیر است:

لقب پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در اختیار Spider-Man قرار گرفت 2

حال باید دید عنوان مورد انتظار Marvel’s Avengers که توسط استودیو Crystal Dynamics و کمپانی Square Enix در حال توسعه قرار دارد چه تغییری می‌تواند در این لیست ایجاد کند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =