اخبار بازی

لقب پرمخاطب‌ترین بازی سبک Battle Royale روی PC به Fortnite رسید

لقب پرمخاطب‌ترین بازی سبک Battle Royale روی PC به Fortnite رسید

وی جی مگ: لقب پرمخاطب‌ترین بازی سبک Battle Royale روی PC به Fortnite رسید. عنوان Fortnite جدیدترین ساخته استودیو Epic Games با عرضه سبک Battle Royale خود توانست به صدر بسیاری از لیست‌ها راه پیدا کرده و با PUBG صدرنشین مسلم و سابق این سبک رقابت سختی را آغاز کند. پس از چندین ماه و ثبت رکوردهای مختلف حال Newzoo اطلاعات جدیدی را در رابطه با این سبک بازی‌ها ارائه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا می‌توانید مشاهده کنید که سبک Battle Royale به طور کلی به رشد خود ادامه داده است. این سبک توسط 30.1 درصد از پلیرهای PC تجربه شده که از این آمار بخش عمده آن به دو عنوان Fortnite و PUBG خلاصه می‌شود. در حقیقت تخت پادشاهی این سبک متعلق به این دو بازی بوده که البته با توجه به حضور ساخته Epic Games، از سرعت رشد عنوان PUBG برای نخستین بار کم شده است.

در ماه فوریه، PUBG توانست تنها 14.6 درصد از پلیرها را به خود اختصاص دهد در حالی که رقیب این بازی یعنی Fortnite با جذب 16.3 درصد پلیرها، برنده این رقابت بوده است. Ark: Survival Evolved نیز سهمی 3 درصدی از رقابت را به خود اختصاص داده است.

لقب پرمخاطب‌ترین بازی سبک Battle Royale روی PC به Fortnite رسید 1

باید دید سازنده PUBG یعنی استودیو PUBG Corp چگونه به این مسئله واکنش نشان داده و برای پس گرفتن جایگاه بازی خود چه برنامه‌ریزی‌هایی انجام خواهد داد.

منبع: Gamereactor.eu

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 5 =