اخبار بازی

لیست بازی‌های رایگان Xbox One برای ماه آگوست فاش شد؟

لیست بازی‌های رایگان Xbox One برای ماه آگوست فاش شد؟

ماه گذشته برای مشترکان Xbox Live Gold چندان ماه خوبی از لحاظ بازی‌های رایگان نبود. خبری از بازی‌های با استاندارد خوب نبود شاید تنها بازی متوسط آن Kane & Lynch 2 بود که با استفاده از Backward Compatible روی Xbox One اجرا می‌شد.

امروز لیست جدیدی از بازی‌های ماه آگوست برای مشترکان Xbox Live Gold منتشر شده است. این لیست با حضور Dark Souls 2 برای Xbox One نوید یک ماه بسیار خوب را می‌دهد. شما می‌توانید لیست کامل بازی‌ها در در بخش زیر مشاهده کنید:

  • Gigantic Starter Bundle (Xbox One)
  • Dark Souls 2 (Xbox One)
  • Damnation (Xbox 360)
  • Stormrise (Xbox 360)

مایکروسافت هنوز این لیست را تایید نکرده است اما حضور Dark Souls 2 به صورت رایگان خود به تنهایی می‌تواند تضمین کننده یک ماه بسیار خوب باشد.

بروزرسانی:

امروز ابتدا شایعه‌ای در مورد لیست بازی‌های رایگان ماه آگوست برای کاربران Xbox Live Gold منتشر شد که در آن بدون شک بازی Dark Souls 2 خودنمایی می‌کرد. گرچه به نظر می‌رسد که شایعات در مورد لیست بازی‌های Xbox Live Gold تمامی ندارد و حالا لیستی جدید نیز با یک تصویر تقریبا رسمی منتشر شده است.

لیست بازی‌های رایگان Xbox One برای ماه آگوست فاش شد؟ 1

لیست بازی‌های فاش شده با لیست قبلی کمی‌ متفاوت و حتی بهتر است. گیمر‌ها می‌توانند بازی‌های Assassin’s Creed Chronicles – India و Firewatch را برای Xbox One به صورت رایگان تجربه کنند. همچنین برای Xbox 360 بازی‌های Condemned Criminal Origins و Forza Horizon 2 به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. باید منتظر تاییده رسمی مایکروسافت در این مورد باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =