اخبار بازی

لیست تخفیف‌های هفته دوم فوریه برای کاربران PSN

لیست تخفیف‌های هفته دوم فوریه برای کاربران PSN 1

امروز هفته دوم ماه فوریه آغاز شده است و سونی تخفیف‌های جدید مربوط به پلتفرم‌های خود را بروزرسانی کرده. این تخفیف‌ها تمرکز زیادی روی بازی‌های یوبی‌سافت دارند.

گیمر‌های می‌توانند Digimon Story: Cyber Sleuth را با قیمت 30 دلار، God Eater 2: Rage Burst با قیمت 30 دلار، Naruto Shippuden: Ulitimate Ninja Storm با قیمت 24 دلار و Tales of Zestiria را با قیمت 15 دلار تهیه کنند. Tales of Zestiria برای PS3 با قیمت 12.5 به فروش می‌رسد.

همچنین چند بازی برای PS3 و PS Vita نیز شامل تخفیف شدند. شما می‌توانید در حال حضر Tales of Hearts R  برای PS Vita را با قیمت 7.5 دلار و Ni No Kuni: Wrath of the White Witch را برای PS3 با قیمت 5 دلار خریداری کنند.

همچنین بازی‌های خاصی از یوبی‌سافت نیز در لیست هفتگی تخفیف حضور دارند. دارنگان PS4 می‌توانند Watch Dogs 2 را با قیمت 40 دلار، Rainbow Six Siege  را با قیمت 30 دلار، Far Cry Primal را با قیمت 20 دلار، Steep را با قیمت 30 دلار و Assassin’s Creed: The Ezio Collection را با قیمت 30 دلار خریداری کنند. این تخفیف‌ها برای تمامی کاربران PSN در دسترس خواهد بود البته چند تخفیف در این لیست فقط مخصوص کاربران Plus خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + بیست =